joi, 13 aprilie 2017

Frankie Dettori vyhral Prix de l'Arc de Triomphe na Zlatý roh

Revenge, povedal Frankie Dettori potom bola posledná vec na mysli, keď prešiel Furlong pole position vo Prix de l'Arc de Triomphe tu v nedeľu istej nepochybne, že on mal preteky vyhral Zlatého rohu. Napriek tomu musí prinajmenšom cítil teplú žiaru zadosťučinenie, keď pracoval v dave potom ako jediný Dettori pôjde. Cesta, ktorá opustila Trevi, obľúbenec, medzi naháňa balenie, dve dĺžky alebo viac za sebou, bol tak blízko k dokonalosti ako v ľubovoľnom jeho 25-ročnej kariéry.

Dettori mohla byť na koni TREVI, as že sa zachová ako No1 jazdca Sheikh Joaan al-Thani, jej majiteľ, a bol v sedle po svojich prvých dvoch pretekoch v minulej sezóne.On bol potom "jocked off" Cr iquette Head-Maarek, Trevi je tréner, ktorý cítil, že štýl jazdy Thierry Jarnette bolo vhodnejšie k svojmu koňovi.

Bola to hanba pre taký dokonalý jazdec ale Dettori má vydržal ďalšie významné prekážky v posledných rokoch a teraz sa opäť dosiahol vrchol Flat pretekanie. Na začiatku roka 2012 bol vylúčený z prebehnutí po dobu šiestich mesiacov za pozitívny test drog a nezamestnaný potom, čo bol vyhodený z prevádzky Sheikh Mohammed je Godolphin. Minul veľa ambicióznych a talentovaných mladých jazdcoch na ceste dole a teraz ich všetky prešiel opäť na ceste späť up.Frankie Dettori:, Mám pocit, pokojný, skôr než nevrlý starý muž.Bol to úžasný rok'Více

Nie džokeja môže mať kôň bežať rýchlejšie ako jeho gény umožňujú. Môžu dostať len koňa od začiatku do konca, ako rýchlo a efektívne, ako je to možné a Dettori mapovala kurz Zlatý roh bez rezervného stotiny sekundy v ktorejkoľvek fáze. Z ačal z problematického širokého remíze rozhodol prerušiť široká, od ostatných 17 bežcov, počas prvých dvoch štádií a potom klesol za Shahah, ktorý bol v závode nastaviť tempo pre Trevi.

bol potom v dokonalej polohe na štrajk domov v hornej časti rovný.Treve, ktorý bol trochu teplý pred pretekmi a nepokračoval hladko na rýchlom pôde, začal ho prenasledovať, ale nepretržitý výbuch rýchlosti, ktorý vyhral oblúk za posledné dva roky, chýbal. Vo svojom poslednom preteku pred odchodom do rodnej hrebeneckej farmy Head-Maarek skončila len štvrtá, s Flintshirem, predtým ako pred 12 mesiacmi Treve a New Bay na miestach.Bolo to po splatnosti prvé víťazstvo v oblúku pre Johna Gosden, Golden Horn tréner, a druhýkrát, že Dettori, štvornásobný víťaz tohto závodu a, dokončila Derby oblúkové double po Lammtarra víťazstve v roku 1995.

"na 300 metrov [ísť] ukázal zákrutu o nohy, ktoré ma naozaj odfúkol," pove dal Dettori. "Myslel som, že je na svete žiadny kôň, ktorý mi môže prejsť a hneď od 200 do víťazného stĺpika Len som sa bavil.

" Longchamp môže byť veľmi zradné. Myslel som si, vieme, že zostane, a vieme, že je to dobré, tak som povedal k Jánovi, v pláne je, aby zostali široká a nie príliš záujem. Fungovalo to presne tak, ako som si myslel, a potom jednoducho letel, a bolo po všetkom. Dnes ste videli skutočný Zlatý roh.Je to možno najlepšie kôň som išiel na dnešnom výkone. Bolo to úžasné. On dal do postele veľký oblúk s veľkými koňmi za ním ako naozajstný šampión.

"Neexistuje žiadna pomsta. Trevi bol veľký mare.Ja som sa sústrediť len na Zlatom rohu dnes a môj šéf [Sheikh Joaan] na mňa čakal v skrini víťaza a dal mi vysoký päť, takže je to veľmi športový človek. "

Head-Maarek, ako vždy, bol tak veľkorysý porážkou ako víťazstvo. "Žiadne výhovorky," povedala potom, a najme nej desaťkrát pred Dettori a Zlatý roh dokonca robil to späť do výbehu slávneho víťaza.

"Je to vždy sklamaním, keď bol porazený, pretože vás nachádzate sa tu vyhrať, "povedal Head-Maarek. "Ale ja som opatrne sa pozrel na preteky a ja myslel, Dettori zajazdil neuveriteľný závod.


Zabudnúť trevi. Bola porazený veľmi dobré kone, tri roky starý. Flintshire je zvyčajne za mnou, ale dnes bol vpredu.Ale tieto veci sa stávajú a New Bay (francúzsky Derby víťaz) je najlepší kôň vo Francúzsku, takže nie je žiadny hanba, aby boli tieto koně dnes.

"Je veľmi ťažké priniesť koňa vyhrať tri Oblúky, to nikdy nebolo hotové a nie je to dnes. Skúsme to Unibet-Bonus zadarmo znova s ​​inými konemi a som si i stý, že to bude jeden deň. Bežala jej závod, vôbec nie sú žiadne ospravedlnenia, nie krajina, bola porazená lepším koňom a Dettori odišla na fantastický závod. "Zaslúži si to [odchod do dôchodku]. Použite [kone], ale nezneužívajte. Ak tak urobíte, idú dole na odtok a je to strašné. S šampiónom to nemôžete urobiť.Pokúsime sa nájsť ďalšie Treve. "

Rovnako ako Treve, Zlatý roh bude v budúcom roku v chovu, pričom operácia Sheleyho Mohammeda Darleyho povedala v nedeľu, že si kúpila polovičný podiel na synovi Cape Cross . Ale mohol by mať posledný beh v turnaji Breeders 'Cup v Kentucky tento mesiac, pre ktorý väčšina bookmakerov ho cituje ako favorit. "Frankie odišla drahokam rasy," povedal Gosden . "Keď sedel dlhý čas za kardiostimulátorom a pôjdem pekne, myslel som si, to je miesto, kde chcem byť." Vypnul sa za kardiostimulátorom a ja som vedel, že v priamej polohe, bude kopať Pomerne skoro.Povedal, že problém s Arc je, že prídu na chrbte s šípkami, a bol si vedomý niekoľko šípov prišli.

"Je to na majiteľa [či už beží v Amerike], ale je to veľmi silná možnosť. Ten odchádza tento rok, takže by bolo logické miesto, kam ísť. Ak je v dobrom stave budúceho týždňa, neexistuje žiadny dôvod, prečo nie. "Čakal som na this.Nathaniel smolu [v roku 2012] .He bol chorý pred týždňom a bolo to ťažké. Bol by leteli cez to. Úprimne povedané je to proste skvelé. "

Unibet-Klikni pre svoj bonus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu