miercuri, 13 septembrie 2017

Ledecká demonstrált snowboardos: Szakembereknek kell lennünk

"Azt hiszem, minden szakembernek kellene lennünk, itt vagyunk a világbajnokságon", mosolyg, mintha nem értette volna a kérdést. Profi.


Ezért ragad egy kicsit a legfontosabb oldalra. Ő tudja, miért jött a Sierra Nevadába. A Kreischberg bajnoki cím védelmezőjeként a két nagy szlalom és a szerdai szlalom legnagyobb kedvence. Azonban kedden a bevezető versenyt törölték a nagy havazás és az éles szél miatt.

Idén a Ledecká a snowboardon háromszor nyerte meg a világbajnokságot. "De minden faj teljesen más. Nem mondhatom, hogy kedvelt vagy védőügyvéd vagyok. Azt hiszem, elég bonyolult beszélni róla. Az életemben nem mondanám, hogy egyértelmű kedv ence vagyok, és éremmel megyek.Megpróbálom, bet365 kifizetés hogy mit tanultam elég, és majd meglátjuk, ha ez idő elég lesz, „mondja.

A korai dvaadvacetileté lányok hangzik túl szerényen. De sportág tanított nagyapja Jan Klapáč egykori jégkorong bajnok. "Az élete során, amit már megtettem, tudtam, hogy az egyik ember többet veszít, mint amennyit nyer. Nagyapájával beszéltünk róla. Ez egy sport, fel és le. „

lefelé a hegyen gyakran leereszkedett, mint egy síelő, amely elbűvölte a sport világában. "De nagyon élveztem. Örülök, hogy itt vagyok snowboardosok, „mondja, bet365 mobil sportfogadás hogy a kis vág vissza.

De a különbség a többi cseh" kétéltű „nem lehet elrejteni. Az ellenfeleikkel ellentétben a férfiak táblait a kapu körül hegyre emelik.

"A fiú snowboardja keményebb és hosszabb.Amik or bet365 online fogadóirodák kijöttem a snowboardból a síelésre, úgy tűnt számomra, hogy a sílécek hirtelen nagyon kemények voltak, szükségem volt a fedélzetre olyan keményen, mint amilyen volt, mert amikor erőmet adtam be, az asztalom sokat fordult. Sok érzelmet kellett játszanom. "Harry Potter mint Relax"

Hétfőn megengedte magát, ahogy azt mondja: "nappali" a hóviharban. A sikeres akklimatizáció bet365 sportfogadás bónuszok után a magas hegyi környezetben elegendő a képzés. - Ha nem kell semmit tenni, figyeld a sorozatokat. A barátok a legnépszerűbbek. Általában haza megy - mondja.

A világbajnokságon való részvételhez a Harry Potter megjelenik.Az elbűvölő bűvészről szóló történeteknek olyan kikapcsolódást kell szolgálniuk, amelyet nem kell zavarnia és érmet.

"M egpróbálom megtartani a hűvös fejemet, és megkapom, amit edzek. Ez az egyetlen kulcs, amire valaha is dolgoztam "- mondja, válaszolva a riválisok vezetésére.

Csak a Ledecká udvarán fog állni a többi nagypapa fajtától. Az apja, Janek és Zuzana anya azonban Sierra Nevadiba utazik. "Itt lesz egy jó rajongói bázis."

bet365 mobil fogadás

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu